page_banner

nutizie

L'attesa 17th Munich Shanghai Optical Expo

U assai attesu 17th Munich Shanghai Optical Expo, cunnisciutu ancu "Munich Optical Expo", si terrà in Shanghai da l'11 à u 13 di lugliu di u 2023. Stu grandi avvenimentu hà attiratu millaie di cumpagnie di punta in l'industria optoelettronica glubale per participà à u mostra., chì mostra l'ultime innovazioni tecnologiche in questu campu.Trà i participanti sò cumpagnie di punta in u campu di l'ottica micro-nano, è presentanu i so risultati di punta.

A Fiera Ottica in Munich ùn solu hà furnitu una piattaforma per mostrà i prudutti innovativi, ma hà ancu tenutu fori speciali durante a cunferenza.Esperti distinti è studiosi di famosi istituti di ricerca scientifica è università si riuniscenu per discutiri e tendenze future di l'industria optoelettronica.Queste discussioni si focalizeghjanu nantu à l'ultimi risultati di ricerca scientifica in i campi di a tecnulugia laser, l'ottica muderna, l'optoelettronica infrarossa, i novi materiali, a fisica, a chimica, etc.

Questa esposizione hà stabilitu 5 grandi spazii di mostra tematichi, chì permettenu à i visitatori di capiscenu cumplettamente tutta a catena di l'industria optoelettronica.I spazii di visualizazione includenu a fabricazione intelligente di laser, laser è optoelettronica, ottica è fabricazione ottica, tecnulugia infrared è visualizazione di prudutti d'applicazione, teste è cuntrollu di qualità, etc.

Unu di i punti culminanti di l'ottica è l'area di esibizione di fabricazione ottica hè u "Photon Hard Technology Exhibition Group" sponsorizatu da Beijing Zhongke Xingchuangyuan Technology Service Co., Ltd. L'ultimi prudutti è suluzioni in u campu di a fotonica.I rializazioni innovatori nantu à a visualizazione copre lidar, ispezione ottica, cumpunenti ottici ultra-precisione, sistemi di saldatura laser, chip ottici semiconduttori è altri campi.Queste tecnulugie d'avanguardia mette in risaltu i sviluppi notevuli ottenuti da l'industria di a fotonica in l'ultimi anni.

In cunjunzione cù un tali avvenimentu maiò, Winner Optical Instrument Group Co., Ltd., un fabricatore di punta di prudutti optomeccanici, participà à l'Expo di Munich.Winner Optical Instrument hè specializatu in R&D è a produzzione di diversi prudutti ottici è meccanichi, cumprese piattaforme di posizionamentu motorizzate, piattaforme di traduzzione manuale, piattaforme di allineamentu di fibre ottiche, supporti di specchiu è equipaghji cunnessi.

A so gamma di prudutti copre una larga gamma di prudutti cum'è tappe piezoelettriche è posizionatori, tappe di sei assi hexapode, tappe UVW, tappe di trasmissione diretta, tappe di traduzione motorizzate è serie di misurazione di l'imaghjini otticu.Wiener Optical Instruments enfatiza a struttura compatta, u disignu indipendente è l'alta precisione cum'è e caratteristiche chjave di i so prudutti.

Cù l'integrazione di l'Ottica Fiera di Monaco, a participazione di Winner Optical Instruments Group Ltd. è a so gamma avanzata di prudutti optomeccanici, i participanti ponu aspittà à una mostra eccitante piena di tecnulugia avanzata, discussioni preziose è opportunità di rete.L'expertise cumminata è l'ingenuità dimustrata da questi capi di l'industria senza dubbitu guidà u sviluppu di l'industria optoelettronica è cuntribuiscenu à un paisaghju tecnologicu fiorente.

nutizie (13)
nutizie (18)
nutizie (15)
nutizie (14)
nutizie (17)
nutizie (16)

Tempu di Postu: Sep-06-2023